Tudom én, tudok mindent. Nehéz az accountok élete, a dtp-seké méginkabb, jön a határidő, jön a szöveg, illeszt, másol, helyez, fényátmenet, műnyomón milyen lesz, account megnézi, főnök megnézi, ügyfél újrakitalálja hatszor, satöbbi. Sőt, nem egyszer butaságot akar, de ha ő fizet, ő a vendég, ha akarja, csinálja, mi megrajzoljuk, beírjuk, leírjuk, kinyomjuk. Mégis tán van egy határ, amikor érdemes szólni, hovatovább 53 óra folyamatos munka után is lehet szabad szemmel olvasni.
Mielőtt meg felszólitanak, hogy meny aludni.
Miskolc, 2007, Heineken-bl promo instore eszkoz
Most lőj!
2007.05.14. 12:50 321
Szólj hozzá!
Címkék: marketing magazin szemle branding
A bejegyzés trackback címe:
https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr3575634
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.