
Ki az a beteg állat, akinek
Gesztin kívül komolyan - úgy is mint...
komolyan - képes megfogalmazódni az elméjében, hogy mekkora countrybranding-ötlet felszórni a
Hősök térét homokkal és az ország városai és megyéi által delegált lovakat futtatni ezen a konglomerátumon?! Tudom én, hogy a countrybranding tulajonképpen a porhintés művészete - erre tanúbizonyságként ajánlom a
Saffron Lengyelország országimázs projektjének prezijét -, de ez nem jelenti azt, hogy a lófuttatás nyilvánosan -
pláne amikor az ügető helyén a legnagyobb pláza épül ever - majd behozza a turistát ide és akkor majd itt fog pénzt költeni. Ennyire nincsen ötlet a fővárosi közgyűlésben? Ennyire nincs ötlet a "kommunikációs centrumokban"? Ennyire nincs ötlet? Ekkora brand a kolléga, hogy kimond
mondatot és akkor bármi történik, meg kell csinálni, minden szabályon, morálon, józan észen át? Ráadásul ahogy
holland úr már
spottolta a szerző nyomán, a sienai
Palio parafrazeálásáról van itt szó, nem is egy eredeti ötletről. Innentől a véleményem az
imént hozott poszttal egyenértékű.
Csakhogy maradjak a színvonalban: fel a Nemzeti
ÁtVágtára!
update: valamiért nem működött a linkelés a porhintős-prezire, úgyhogy kitettem ide.