Most lőj!

2007.05.14. 12:50 321

Tudom én, tudok mindent. Nehéz az accountok élete, a dtp-seké méginkabb, jön a határidő, jön a szöveg, illeszt, másol, helyez, fényátmenet, műnyomón milyen lesz, account megnézi, főnök megnézi, ügyfél újrakitalálja hatszor, satöbbi. Sőt, nem egyszer butaságot akar, de ha ő fizet, ő a vendég, ha akarja, csinálja, mi megrajzoljuk, beírjuk, leírjuk, kinyomjuk. Mégis tán van egy határ, amikor érdemes szólni, hovatovább 53 óra folyamatos munka után is lehet szabad szemmel olvasni.
Mielőtt meg felszólitanak, hogy meny aludni.

Miskolc, 2007, Heineken-bl promo instore eszkoz

Szólj hozzá!

Címkék: marketing magazin szemle branding

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr7475634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása