A célcsoport pontos meghatározása, majd megismerése nélkül nincs értelme hirdetni. Ahogy azt a pcbosszus gyakorlatban is láthattuk, hiába jó fejben a gondolat, ha másként jön át a fogyasztónak, akinek el akarsz adni, akkor nincs miről beszélni. A célod az, hogy megmutasd, mit tud a termék, mi az, amit a fogyasztó várhat tőle, milyen érzése lesz, amikor használja. Mit fog átélni.
Ahogy a guardian vonatkozó posztja is megjegyzi, a legtöbb platform-reklám a jövőről szól, mindenféle irreális elképzelt világról, lézerrel lövöldözés, űrhajóval/versenyautóval száguldás. Mind-mind olyasmi, amiről a fogyasztónak nincs tapasztalata, soha nem fogja átélni. Amilyn képe van róla, az maximum korábbi játékokból vagy filmekből tápálálkozik, amire építeni meglehetősen esetleges (még ha el is kell ismerjük, nem légbőlkapott). Ellenben az alábbi reklámmal, amelyben egész egyszerűen Nicole Kidman játszik a nintendo ds-el. Mindenkinek van fotelje, mindenki játszott már kő-papír-ollót. Ennyire egyszerű.
via guardian's gamer blog
Az egyszerűség érthetőség.
Az érthetőség eladás.
Nicole's play (Nintendo DS reklam)
2007.06.28. 19:59 321
Szólj hozzá!
Címkék: tech kritika reklám playstation progamer
A bejegyzés trackback címe:
https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr84107702
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
