
Az UbiSoft újraértelmezett Prince of Persiája végül 2003-ban dobott követ az állóvízbe. Az első epizód, a Sands of Time a Max Payne és a Matrix által kikövezett bullet-time-ugrálás-arcad-világot választotta, az idő homokjának szimbólumával. A játékmenetet meghatározó időhomok az élet maga, segítségével nem újraéledni, hanem az időt a halálod pillanata elé visszafordítani vagy képes. Jó hangulatú, belülről fakadó öröm a PoP: Sands of Time. Jelentősége - a játszató, mókás játékon túl - abban a pillanatban ragadható meg, amikor egy radikális irányváltásnál a herceg pontosan azzal a mozdulattal csúszik meg/farol ki, mint a játék első változatában, akkor még kétdében.
Nos, az ubisoft most, négy évvel később ingyenesen elérhetővé tette a játékot az amerikai piacon. Minden, amire szükség van hozzá egy ubisoft-regisztráció a cég honlapján. A tájékoztatás jegyében itt egy link a termékhez.
Mellékesen jegyezném meg, hogy ps2-karrieremben jelen állás szerint a sandsoftime 70%-nál tartok. A hozzám hasonlóan lustáknak pedig itt egy végigjátszás/playthrough a nagyszerű Stratos Grouptól.
Kapcsolódó anyag: princeofpersia.lap.hu
disclaimer: Ezt a bejegyzés 2007. szeptember 4-én született, de 5-én élesedett.