Guy Kawasaki - az Apple-evangelizmus alkotói közül - egyik régebbi posztjában olvasom, hogy hogyan bukta be a Truemors-t (erről bővebben magyarul doranskynál), mint győztesnek szánt web2.0projektet, meg persze az is, hogy hogyan laposodott el a világ, értsd, hogyan csinálhatsz komoly(nak tűnő, induló) céget rövid idő alatt, alacsony befektetéssel. Az írásban embeddel egy slideshowt a történetről, rendkívül tanulságos. Ami viszont még tanulságosabb, az az a cég, amelyik segített a prezentációt összerakni, és amely sajátos alábbi hirdetésében - a fogyasztó edukációjának klasszikus példájaként - elmondja nekünk, hogy mit várjunk egy jó prezitől. Engem meggyőztek, nézd meg és kommentezz.
join erica in the presentation revolution
A prezentáció fontossága (via Guy Kawasaki)
2007.06.27. 14:24 321
Szólj hozzá! · 1 trackback
Címkék: marketing prezentáció szemle
A bejegyzés trackback címe:
https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr74107078
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Bookie raider reviews 2018.04.10. 05:18:32
Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
