T-kommunizmus

2006.12.23. 19:00 321



Egy magyar vírustermék. Jól mutatja azt a "liberalizációs" politikát, ami a t-csoportot jellemzi. Ne oszd meg és uralkodj! Ettől függetlenül persze nem gondolom, hogy akkor mostmár minden jó lesz, de minél többen mondják el, annál inkább közelítünk, mint tudjuk. A t-csoport akvízíciós tevékenysége körül burjánzó ügyet illetően ajánlom a Verbális numerák vonatkozó bejegyzéseit (egy és kettő és három és négy). A fentiről annyit, hogy meglehetősen álszentnek gondolom azokat a bejegyzéseket, amik a pantelt morális alapon kritizálják. Egyrészt a vírusmarketing maga nem etikus, nem erről szól, sokkal inkább arról, hogy a hirdetők és az ügynökségek az anyjukat is megbasszák a végsőkig elmennek, hogy hírt adjanak magukról, hogy átjöjjenek, s ez felülírja a bármilyen módon vállalt etikai elveket. Még mindig keleteurópa. Másrészt nem alaptalan az üzenet, a t-korp elég megkérdőjelezhetően adja elő a liberális piacot. Persze, ők a legolcsóbbak percdíjban meg sok termékben meg elérésben, de ha megnézed, hogy milyen áron, hogy mennyibe kerül ugyanaz az 1 megabit ezer kilométerrel nyugatra, vagy háromszázzal keletre, akkor láthatod, hogy Magyarország a magas árak kis szigete még mindig. Nem zavar minket, ha telefont kell vennünk ahhoz, hogy adslt kapjunk, nem zavar, ha csak egy, csak egy szolgáltató van a vidéken. Legalábbis egyelőre.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr9224098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása