Demos - Country Branding

2006.11.30. 11:53 321

A Demos országimázs-konferenciáján jártam. Egy mondatba sűrítve jól kitalált, háromnegyed részt jól megvalósult program.
Elsőként Dessewffy Tibor Demos elnök tette oda a maga vízióját, prezentációja letölthető, érdemes. Castellsiánus, haladó és a logikai láncban csak minden harmadik gondolatot felvillantó szöveg, ahogy megszoktuk, absztraktciós készségek és némi progresszív jártasság nélkül nem biztos, hogy neki kell fogni. Ekkor leszögezzük, hogy a countrybranding mégis csak a xxi. század alapkészsége kellene legyen egy állam életében, hiszen az áramlások terében nem lehet csak úgy a felszínen lebegni, már ha. Korábban írtam már itt - vagy valamelyik korábbi ujrendmutációban - arról, hogy a társadalomról alkotott vízióm a hálózatosan szerveződő, önmagát a közösségben felismerő, egyének szabad értékválasztáson alapuló tudatos közösségvállalása kellene legyen, nagyjából ilyesmire fordítottam le magamban a fentebbi tételt, csak országokkal. Vitaindításnak meg azonosságtudatnak teljesen érhető és eltalált volt. Dessewffy után Edward M. Walsh, az ír University of Limerick alapító rektora rektora mondta el gondolatait az országépítés és a countrybranding viszonyáról (prezentáció). Leginkább a "jó ország jó brand" iskolához sorolnám előadását. Megtudtuk, hogy Írország honnan hová jutott, milyen politikai és gazdasági konszenzus volt mögötte, mi volt az a gazdasági-társadalmi-politikai közmegegyezés, ami a bázisát adhatta ennek a fejlesztési történetnek. A humáninfrastruktúra fejlesztésének fontosságát számos táblázat támasztja alá, külön köszönet, hogy az országok közti összehasonlításban mindenhol ott van kis hazánk is Írország és a többi állam között. Mr. Walsht követően a Saffron független márkatanácsadó spanyolországi irodájának tanácsadója, Jeremy Hildreth mutatta be - rövid áttekintést követően (prezentáció) - cége lengyelországi country branding projektjét, a "Creative Tension" identitásra és mottóra épüló nemzetközi imázskampányt. A preziből, akit érdekel, úgy is meg tudja nézni, a lényeg nagyjából annyi, hogy megmérték alulról-felülről-külföldről az országot, arra jutottak, hogy Lengyelország az ellentmondások országa, szegény és gazdag, fejlett és elmaradott, művelt és prosztó, tulajdonképp az ezek szembenállásából táplálkozó kreatív feszültség hazája. A kampány 2007-ben indul (ugye az utóbbi időszak lengyel belpolitikája mondjuk úgy megakasztotta a projektet, korlátozottan progresszív a csapat...), kíváncsian várjuk. Hildreth is azt mondja, hogy tartalmi kérdések tisztázása nélkül nem nagyon van jó branding, bár úgy éreztem, hogy eben azelőadásban ez kisebb szerepet kapott. Az előadás záróelőadását Hankiss Elemér tartotta, ezúttal - gondolom -, mint az első magyar, ha tetszik, mára klasszikus countrybranding projekte, a Találjuk ki Közép-Európát? ötletgazdája. Bár a prezentációja mondjuk úgy, sajátosra sikerült, néha komolyabb derültséget kiváltva, azért a tartalmat nagyjából értettük. Amíg az országban nincs rend, polgári öntudat, egészséges szemlélet, tiszta utcák (rendes házak), addig viszonylag nehéz lesz érdemi countrybrandinget csinálni. E mellett láthattunk még néhány magyar sztereotípiát, mint brandingelemeket. Azt gondolom, hogy Hankiss úr némiképp mellélőtt. Ezen a konferencián leginkább technikákról és szükségszerűségekről lehetett értelme nyilatkozni - lásd az áramlások tere léte, létrejötte, mint a branding szükségének forrása -, nem arról, hogy miért nem lehet brandelni az országot.

Összefoglalva: nagyjából két iskolát tudtam azonosítani, elkülöníteni. Az egyik, markáns álláspont a "nincs branding országépítés nélkül" típusú üzenet, a másik a "branding és az ország maga két külön ügy". Magam részéről a második iskolát vallom, azt gondolom, hogy az új viszonyok kihívásai között egy ország nem engedheti meg magának, hogy ne foglalkozzon a brandjével, belső állapotától függetlenül. Erre például szolgál a dél, mondjuk Görögország, de akár Bulgária, lassan a felzárkózó Románia. Csak a párhuzam kedvéért az országépítős logika olyasmi, mint amiről Wolf Gábor írt pár napja. A marketingesnek nem az a dolga, hogy megépítse a cégedet, hanem az, hogy eladja. Szóval na azért csináljunk egy jobb országot, hogy jobb legyen a brandünk, hanem azért, mert többet, jobban akarunk, előrébb és gyorsabban, hatékonyabban és pontosabban. Mert azt akarjuk, hogy az erőforrások, a lehetőségek, a tudás mindenkihez eljusson, hogy az életminőség általános növekedése minél szélesebb közösségben terüljön szét, mert részt akarunk venni Európában, mert részt akarunk venni a világban. Ezért kell változtatni.

Mert különben ki fogja megváltoztatni ezt az országot?

3 komment

Címkék: marketing politika gondolat branding

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr7120165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

palostrend · http://palostrend.hu 2008.06.19. 08:29:49

Eretnekek, Bogomilok?! A frászt!

Magyar Őskeresztények!

- 3-ik rész -

…amit a bogomilokról hazudnak…

Az eretnek szekták fő irodalma mindig is az apokrif bibliai elbeszélések voltak és Jeremiásról (Bogumil) is lehetett tudni, hogy írt olyan könyveket, amiket „egyetlen ortodox sem mert elolvasni”.

…egy kis SZEMFEDÉL nyitogatás…

Az apokrif ugyan elrejtettet jelent de valójában két verziója létezik.

Az egyiken, az IGAZI LELETEN valóban Jézusnak, azaz Kerecsennek kinyilatkozásai olvashatóak mert kortárs tanítványai a hallottakat KÖZ VETlen VETették papirusz tekercsre.

Ha a görög szó gnószisz jelentése ismeret, tudás és a gnoszticizmus egy vallási irányzat volt akkor azt kell, hogy mondjam, hogy így igaz!

Mivel maga a görög nyelv is a magyar nyelv erodálásából alakult ki érdemes egy kicsit tovább sodorni ezt a szót, hogy GNÓSZ, ami tudvalevő csak akkor üdvös és üdvözítő ha ÉGI = EGY!!!

…mert ügye ez a GNÓSZ még a RACCSOLÓ PÖSZÉKNEK is MAGYARUL VAN, hiszen IGE…NES = IGENIS!

…vagyis ISTENTŐL való, mert Ő MAGA az ÉGI IGE = EGY!

…ami bomlasztva…darabjaiban: SZÉT!

S ebből már csontvelőnkig hatolva nyilal belénk ama FÁJDALOM, ami az EGYSÉG zilálódásából (SZÉT(H)zilálódásából!) adódik, amit, AKIT!

SZÉTH-ként, a KÁOSZ ANGYALAKÉNT

„ismerünk”!

További részletek: www.palostrend.hu

palostrend · http://palostrend.hu 2008.06.24. 14:46:43

Bogomilok = Pálosok

azaz

JÉZUS = KERECSEN tanítványa… remete (teremtő!) SZENT PÁL alapította a PÁLOS RENDET!


Emlékezzünk…

„A tekercsek anyaga többségében pergamen illetve papirusz, a rajtuk szereplő írások nyelve nagyrészt héber, de néhány görög illetve arámi nyelvűt tartalmaz, korban pedig a i. e. 2. század és az i. sz. 1. század között készültek

Mivel a fellelt korsókba eredetileg olyan iratokat helyeztek, melyeket már rongálódott voltuk miatt nem tudtak használni, így a kutatóktól nagy erőfeszítést igényelt a leletben talált töredékek összeillesztése!”J


Ez azért „érezhetően” ugyan az a móricka vicc, mint a bankárok World Trade Center bányarobbantással szanált épületegyüttesének utózöngésére plagizált KÓSER MŰ, aminek végkifejlett címe a Terrorizmus elleni harcként csendülhetett fel…- a Cionista Világmegszállás helyett.

S minekután ettől az arabnak sminkelt berepüléstől már mindenre és mindenkire rá lehetett húzni ezt a terrorista cotont, a kipás kibiceknek semmi sem volt drága és ma sem az.

Ők ugyanis mindig mással és máson „simizik” a répát.

Aminek hatása, hogy odasül a feljebb ollózott idézethez.


Hiszen, ugyanannak a hamis ENSZ által eszkábált országnak a létjogosultságát volt hivatott elhitetni a digitális, virtualitás díszleteihez igazítva, amihez 1947-ben még elég volt egy sziklahasadék és az onnan ELŐHÚZOTT TEKERCSEK!


Bogomiljainkat nyugat-Európában bolgár eredetűnek vélték és Bulgari-ként is vannak róluk feljegyzések.

A csigaevők területein Bougres-ként emlékeznek, míg a Bosznia – Hercegovina vidékeken pataréneusoknak és pataréniknek hívták. Akadtak részek ahol PAULiciusoknak, pavlikeniknek is nevezték őket.

A történelem során csaknem minden a lelkiismereti meggyőződésből, felnőttként keresztelkedő vallási gyülekezetekkel azonosították őket...

1- et leszámítva!

Pál annak idején határozottan figyelmeztette híveit, amikor úgy vélte, hogy félreértik: "Nem test és vér ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a sötétség hatalmai ellen..."


Nos, ez a PÁL idézet Jézus tanítványától származik. Attól a Páltól, akinek követői TÓTH hegyében (PÁL=LAP) LAPPANGTAK és menekítették át KERECSEN azon tanítását, amiből is ez a REND megállja a helyét.

Bizám, bizám.

Ez az egyetlen MAGYAR alapítású szerzetesrend, csakhogy…

…csakhogy a Boldog Özséb által alapított szerzetesrend valójában nem ALAPÍTÁS volt, hanem TETEMRE HÍVÁS! – hisz ha nem is annyira köztudott, mintsem inkább TÉNY, hogy a PÁLOSOK ROMOLHATATLANOK! - úgy TESTBEN, mint LÉLEKBEN.

Imigyen pedig ha azt vesszük - a PÁLOS REND alapítója maga JÉZUS=Körosztású Jelzés azaz KERECSEN.

További adalék: www.palostrend.hu

PÁLOS TREND - palostrend - palos.hu - angyaliszentkorona.hu - · http://www.palostrend.hu 2008.07.02. 10:37:33

CIGÁNY a MÉREG – NEM A CIÁN!


1000 milliárdokban mérhető évente a magyargyűlölő cigányok és zsidók szándékos károkozása: MAGYARORSZÁGON!


A minap rojtosra dumáltuk szociálpszichológus barátommal a témát.

Osztottunk. Szoroztunk.

… és átnéztük az ezer fő bevonásával készült mintavételünket cigányokról, zsicikről, hogy mibe is fájnak ezek a MAGYAR NEMZETNEK.

Papíron, állami gondozottból 35000 van, ami a „visszabérlések” miatt hellyel-közzel állandó. Ezeknek több mint 95%-a cigány, míg a fennmaradók vegyes „házasságok” szüleményei.

Mindezeknek a szerencsétleneknek sorsát, maradék államunk 90 000.- Ft-tal egyengeti – nem mellékesen a magyar dolgozók adójából!

…de, hogy ne érezzék magukat „kurvaanyátlanoknak!” még bankszámlát is nyitott nekik a magyarországi kajmán kormány banditái, amire külön havi „járandóságot” is tolnak még az egyedeknek – persze szintúgy a MAGUNKFAJTA kontójára.

Ez az összeg „hivatalosan” 10.000.- körül mocorog, de felső határa fehéreknek nem látható...


Viszont látható és szemet szúr, hogy ez a dolgozók zsebéből minima kihúz 45 milliárdot, amihez hozzácsapódik az évente 10-11,5%-ot kitevő nagykorúvá váló „váladék”, akiket 2,5 milkával ösztönöznek a becsületes élet elkezdéséhez.

Így fájdalmunk ára itt: 10 milliárd.


Külön üröm az örömben, hogy a magyarországi vajdák 1,8 millió cigányt feltételeznek, ami szám híresen igazmondó fajtájukat ismerve legalább 2.500.000 db.

Azért írok darabot, mert terhet, mint passzív biológiai masszát akkor sem személyesíthetünk meg, ha akarnánk; - ugyanis a közösség értékeihez soha hozzá nem adó, ellenben azt állandóan le és megnyomorító erőt csakis, mint megoldandó küzdést „aposztrofálhatunk”, hiszen ez a dolgos többség számára 2,5 millió megoldást igényel.

…és akkor olyan korrekt, jóindulatú optimista ember vagyok, hogy minden egyes cigány esetében elsőre feltételezem jobbító szándékunk sikerét!...


…de ne vízionáljunk…

…és fogadjuk el a cigányság mérték adóinak számait, amit osszunk is el 6-tal ama átlagos cigány család „sarokszámával”.


Ez biza nem kevesebb, mint 300.000 azaz háromszázezer cigány család.

Ez az adat azért is irónikus mert ez családonként forintban is leszámolható (havonta!) ezeknek a mikro közösségeknek, mindenféle segílllyes! meg pótlíííkos!

jogcímeken.


…és itt ér a MAGYAR DRÁMÁNK egyik emlékezetes állomásához, mert ez 1 évre vetítve úgy veri agyon az 1000 milliárd forintot, mint cigány raj a MAGYAR TANÁRT!


Nem említettem de eleven seb a havi rendszerességgel milliárdos károkat okozó színes fíííííím rablás is, amit lelkiismeret-furdalás nélkül visznek el vasúti kereszteződésekből, pályaudvarokról, kórházak, villamosok, metrók, transzformátor telepek, autópályák kábel elosztó állomásaiból, amitől emberéletek ezreinek irányítása válik végleg halálos veszedelemmé!


De… ez a „NYŰansznyi”, a magyar dolgozók és a tisztes adófizetőkl ellen elkövetett előre kitervelt, szándékos, esetleges halált okozó rablássorozat és bűnlajstrom valahogy kívül esik a a rothadt lelkületű cionista lobbi máskor oly önérzetes képernyő képtelen holokamus pofáin; - és az évezredes közerkölcsöt pofátlanul tipró kufárjain, „kurjancsiain”!


…valahogy kívül esik…elsikkad mintha nem akarnának ezeknek a halálos közjátékoknak sanszot adni a liberálbolsi anyagyilkosok, korházbezárók, agyonverők nemzet degradáló média kibucaiban…!


...az ingyenes zabáltatásukról, iskoláztatásukról, utaztatásukról, orvosi ellátásaikról, a rendőrségi kiadásokról, büntetőjogi perköltségekről valamint a bűnözésük által okozott közvetett és közvetlen károk, ill. azok helyreállításának a költségeiről…

… a környezet elleni szennyezésükről, betegség terjesztéseikről és ezen monumentális pusztítások kármentesítéseinek feltornyosuló, százmilliárdokban mérhető kárát szintúgy azok az izzadós, fehérgalléros tettestársaik síbolják ki a szorgos magyarok államkincstárából, akiknek semmi sem drága és akiknek TRIANON SEM FÁJ!

Ha a kullancsok és a sáskák 3 milliós állományának valós és számszerű volumenével indítanék, akkor…


…akkor tényleg RENDSZERVÁLTÁS JŐNE és MAGYARORSZÁG örökre azzá lehetne AMI: MAGYARRÁ és ORSZÁGGÁ!


Éljük is át a CSODÁT; - és éppen ezért ne csak a törpéktől óvakodjunk, mintsem inkább az adalékanyagoktól.


Azoktól az adalékoktól, amit a messziről bűzlő méregkeverőink kevertek ki és bele… az élelmiszereinkbe… és nem csak a tartósba!


…és most megint nem a gesztikulák ROMÁK nélküli, színtelenebb világára gondolok, hanem épp ellenkezőleg…


…a cionbuzik, túl színesére!


„Hiperaktív idióta akarsz lenni? Zabálj élelmiszerszínezéket


Tanulási és koncentrációs zavart, valamint hiperaktivitást okoz gyermekeknél egy, az édességekben, üdítőitalokban, tejdesszertekben gyakran előforduló élelmiszerszínezék – állapította meg a Southampton-i Egyetem. Az Európa Parlament egyelőre a termékek csomagolásán figyelmeztetne a festékanyagok okozta veszélyre.

A Southampton-i Egyetem kutatási eredményei szerint egyes, jellemzően az édességekben és üdítőitalokban található ételfestékek (E102, E104, E110, E122,E124 és E129), a gyermekekre fokozottan károsak, mivel nátrium-benzoát tartósítószerrel együtt fogyasztva hiperaktivitást, tanulási és koncentrálási nehézségeket okozhatnak.”


Vigyázzatok!

süti beállítások módosítása