x-p továbbra is

2006.05.30. 13:42 321

Anélkül, hogy túlbonyolítanám, fontosnak tartom leszögelni, hogy a tcomnál barmabb online customer service policyt el se tudok képzelni, vagy csak én vagyok a ritka kivétel, minden esetre rászántam magam, hogy bevonjam magam egy ilyen kábelnet csomagba otthon, kitöltöttem a papírt, sent in by form, és akkor semmi se történik. Kté hét múlva telefonáltam - értsd: telefon nem egyenlő elektronikus ügyintézés... - ahol közölte a manus aki megnézte "a gépben", hogy technikailag nem kivitelezhető a szolgáltatás, és ezért a szerződés nem jött létre. Kérdezem, hogy erről nem lenne e célszerű értesíteni esetleg az ügyfelet, aki várja a hívást/mailt, hogy mikor jövünk kötni. És akkor mondja a pali, hogy de, nyilván érdemes lenne (biztos mailozni kell Simónak hogy valami változzon).

Normál működés suxx.


Kínzó kérdés: hová tűnt a közéletből a suxx kifejezés?

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: ego kritika kísérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr389956

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: heelspalace 2018.03.21. 02:22:42

alix lakehurst - Does mobic have steroids in it

Trackback: heels 2018.02.04. 05:50:24

Hot Shoe Trends For Winter 08-09 - Hot Shoe Trends For Winter 08-09

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása