Robottá válni

2006.12.23. 20:04 321

Azoknak, akiket érdekelni szokott, hogy mi van velem: a kedvesemtől kaptam egy új telefont, nagyon tetszik. minthogy már a nagyobb népsűrűségű területeken többékevésbé van 3G meg wifi is sokhelyütt, végre megvalósult, amit már régóta akartam: küldhettek emailt, egy órán belül látom, vagy alszom. ez a két állapot elképzelhető. jók a tapasztalataim eleddig, nem fagy, nem lassul, nem ugrál, minden megy a maga útján, jön a gmail, jön a pop3, nagy kópék vagyunk.

A másik hír, hogy újabb gyerekkort kezdtem. Beszereztem egy playstation2t és megértettem a konzolharcosok lelkét. Korábban magam is a "inkább pcpt kell venni" álláspontot vittem, de aztán megértettem, hogy a laptopárak radikális esésével nyer(tek) létjogosultságot a konzol, amin h akarod, megnézheted dvd-t is meg hallgathatsz mp3-at (amúgy nem). Jelen állás szerint a SC: Double Agentet meg a Psi Opst nyomom, de már megrendeltem az Enter Matrixot meg a Path of Neot is. Nem lesz itt tanulás meg alvás, hahh.

Kötelező irodalom:
e-series (Nokia E-széria blog)
Psi Ops (ügynökös-telepatikus-ölős)
Splinter Cell: Double Agent (ügynökös-lopakodós)

2 komment

Címkék: blog ego telekom playstation

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr7924109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szitakka · http://www.szitkapeter.hu 2006.12.27. 08:10:48

nos! a telhez gratulálok. nem ismerem, de az infok alapján fönökity.
a www.nevem.hu-nak a fönöke maradj mán te ha lehet. mondod az összeget és átutalódik a számládra azon csekély összeg, mely fedezi a robotok költségeit.
ne dolgozz a két ünnep között, az asszonyt puszilom!
légy jó és vigyázzatok magatokra ebben a romló világban.
csákány!

agocsadam · http://ujrend.blog.hu 2006.12.27. 14:31:42

ok, maradtam újabb két évre. inkább ne utalj, have a nice christmas meg sikeres új év meg főleg sikeres polgármesterség. a siteos változtatást fontold meg légyszi, a közszolgálat ne csak jó, de egyszerű is legyen elv jegyében :)
süti beállítások módosítása