Saturday Morning Live

2006.08.26. 09:33 321

Új perspektívát fedeztem ám fel/vettem észre blogügyben, ami nyilván már megvolt valahogy, csak most így. Médium ez, amelynek gyártása munka, eredménye visszaforgatható, felhasználható. Ennél fogva művelése értelemszerűen odafigyelést és tanulást igényel, tárgyunk újra meg újra értelmezését. Posztmodern alkotási forma ez mindenféleképp  még ha bizonytalanok vagyunk is e szó jelentésében -, téridő független, alternatív valóság (egy alternatív valóságban, persze). Ha nagyon igazloni akarnám most magam, akkor azt hiszem választanék egy már létező művet, szerintem regényt, leegyeszűsítésképp, és írnék egy blogot, ahol minden nap írok egy fülszöveget erről a regényről. Persze - in a postmodern way - mostmár nincs értelme megcsinálni, mert kigondoltam, leírtam - megalkottam -, kész is vagyok. Kíváncsi vagyok mi lehetne a posztmodern dekonstrukció fogalma a posztmodernnel szemben, tekintve, hogy abban valamiképp integráltatik a dekonstrukció. Talán a cyberpunk környékén kellene keresgélni.
Egyébként szombat reggel és délelőtt azért vannak értelmetlen műsorok általában bárhol, mert úgysem nézi senki vagy ez már az előszél?

Szólj hozzá!

Címkék: blog ego

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr1913892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása