A prezentáció fontossága (via Guy Kawasaki)

2007.06.27. 14:24 321

Guy Kawasaki - az Apple-evangelizmus alkotói közül - egyik régebbi posztjában olvasom, hogy hogyan bukta be a Truemors-t (erről bővebben magyarul doranskynál), mint győztesnek szánt web2.0projektet, meg persze az is, hogy hogyan laposodott el a világ, értsd, hogyan csinálhatsz komoly(nak tűnő, induló) céget rövid idő alatt, alacsony befektetéssel. Az írásban embeddel egy slideshowt a történetről, rendkívül tanulságos. Ami viszont még tanulságosabb, az az a cég, amelyik segített a prezentációt összerakni, és amely sajátos alábbi hirdetésében - a fogyasztó edukációjának klasszikus példájaként - elmondja nekünk, hogy mit várjunk egy jó prezitől. Engem meggyőztek, nézd meg és kommentezz.


join erica in the presentation revolution

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: marketing prezentáció szemle

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrend.blog.hu/api/trackback/id/tr76107078

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bookie raider reviews 2018.04.10. 05:18:32

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása